Najčešća pitanja

 Kako da isključim plagin u WordPressu kada nemam pristup WordPress Dashboard-u

Postoje situacije gde problem u plaginu onemogući ispravan rad sajta i nije moguće pristupiti...

 Kako da kreiram addon domen?

Kreiranje addon (dodatnog) domena nije moguće ako propagiranje DNS-ova nije završeno za domen...

 Kako da mi sajt radi sa drugog hostinga, a mejlovi preko Adriahosta

Moguće je da podesite da vam sajt radi sa nekog drugog spoljnog hostinga, dok će mejlovi raditi...

 Kako da migriram svoj sajt sa Bloggera na Adriahost?

Budući da Blogger (Blogspot) nije zapravo hosting kompanija, način migracije bloga sa Bloggera na...

 Kako da napravim backup?

Bekap vašeg hosting paketa možete napraviti iz cPanel-a. Najsigurniji način je da napravite Full...

 Kako da napravim email nalog?

Da bi ste kreirali email nalog prvo se ulogujte na vaš cPanel, zatim u prozoru Mail kliknite na...

 Kako da otvorim tiket za tehničku podršku?

Tehnička podrška za rešavanje problema na hostingu radi isključivo preko tiket sistema. Tiket...

 Kako da platim karticom preko PayPal-a?

Plaćanje karticama preko PayPala radi se dodavanjem vaše kartice na PayPal odakle PayPal povlači...

 Kako da preselim svoj WordPress sajt na AdriaHost?

Ako imate WordPress sajt koji želite da preselite na AdriaHost, vršimo besplatnu migraciju koju...

 Kako da promenim lozinku za email nalog?

Preporučujemo dа promenite lozinku za e-mail nаjmаnje jednom mesečno. Da promenite lozinku za...

 Kako da se ulogujem na cPanel?

Da biste se ulogovali na cPanel, u internet browser-u otkucate sledeći link:...

 Mogu da šaljem poštu, ali ne mogu da je primam?

Najverovatnije ste iskoristili sav prostor u vašem poštanskom sandučetu. Popunjena...

 Mogu primati poštu, ali je ne mogu slati!

Ako možete primati e-mail poruke, ali ih ne možete poslati, radi se isključivo o sledećem:...

 Ne mogu da se ulogujem u cPanel/FTP, ne vidim sajt, ne rade mailovi?

U slučaju da ste normalno koristili vaš hosting nalog, i odjednom ne vidite vaš...

 Potreban mi je račun za knjiženje. Da li je račun koji šaljete mailom dovoljan?

Mejlom šaljemo samo predračune, dok su računi od 2022. godine regulisani drugačije u skladu sa...

 Šta je hosting podrška?

Zbog sigurnosti i evidencije naših postupaka, podršku pružamo isključivo putem tiket sistema....