Mogu da šaljem poštu, ali ne mogu da je primam?

Najverovatnije ste iskoristili sav prostor u vašem poštanskom sandučetu. Popunjena je kvota dozvoljenog prostora koju ste inače sami odredili. Potrebno je da povećate prostor namenjen za vašu e-mail adresu iz cPanela.

Uputstvo za promenu kvote na odredjenom email nalogu :

1. Ulogujte se na Vaš cPanel , unosom www.vašdomen.com/cpanel u vaš pretraživač

2. Unesite User name i password za Vaš cPanel

3. Pod delom Mail , kliknite na ikonicu Email Accounts

4. U listi naloga pronadjite nalog za koji želite da promenite kvotu.

5. Pored imena naloga, sa desne strane kliknite na dugme Change Quota

6. U polje unesite novu vrednost za kvotu i pritisnite Change Quota

7. Vaša kvota za email nalog je promenjena

Da li vam je ovaj odgovor bio koristan?

 Odštampajte ovaj članak

Takodje pročitajte

Kako mogu da proveravam email-ove iz internet browsera?

Email-ove možete proveravati iz internet browsera koristeći webmail. U...

Kako da preselim svoj WordPress sajt na AdriaHost?

Ako imate WordPress sajt koji želite da preselite na AdriaHost, vršimo besplatnu migraciju...

POP ili IMAP

IMAP (Internet Messаge Access Protocol) IMAP4 vаm omogućаvа dа čitаte e-poštu čim se ona...

Potreban mi je račun za knjiženje. Da li je račun koji šaljete mailom dovoljan?

S obzirom da se radi o elektronskim računima, isti su validni bez potpisa i pečata i slobodno se...

Uputstvo za podešavanje Outlook Express-a 2003

Uputstvo za podešavanje Outlook Express-a 2003 za rad sa AdriaHost serverima:Otvorite...