Šta je hosting podrška?

hosting podrska
• Serveri su pod našim nadzorom 24h
.

• Podršku pružamo isključivo putem tiket sistema.

Imajte u vidu da podršku ne pružamo telefonom. Zbog sigurnosti i evidencije naših postupaka, podršku pružamo isključivo putem tiket sistema. Na vaša pitanja odgovaramo svakog radnog dana od 09h – 17h, odgovor ćete dobiti u najkraćem mogućem roku (najčešće za sat vremena).

Šta spada u besplatnu podršku
Šta ne spada u besplatnu podršku
Ne radi mail/webmail
Ne rade login podaci za CMS
Ne radi SQL
Pojavljuju se greške na sajtu
Sajt se ne vidi
Podešavanje skripte za slanje maila
Podrška za domene
Čišćenje od phishing/malware koda
Funkcije cPanel-a
Podešavanje htaccess fajla
Vraćanje iz backupa
Otvaranje mail naloga
Instalacija CMS-a
Ne radi dodatak unutar CMS-a
Besplatna migracija
Izveštaj o posećenosti sajta
Promena glavnog domena
Podešavanje Cron job-a.


Korak dalje – premijum podrška

Mi pružamo više nego drugi hosting provajderi u smislu da ćemo vam izaći u susret u slučaju da imate neki mali problem koji ne spada u besplatnu podršku i ne znate kako da ga rešite. Ipak, imajte u vidu da i mi očekujemo nagradu za svoj trud.
Ukoliko imamo vremena u tom trenutku i možemo vam pomoći, naš radni sat je 60 eur i računa se u inkrementima po 15 minuta. Uz konsultaciju sa našom podrškom, možete zatražiti pomoć.

Usluge koji klijenti najčešće traže od nas

  • SEO optimizacija sajta – 60 eur
  • Postavljanje google analytics na sajt – 20 eur
  • Update wordpress ili joomla – 30 eur
  • Pravljenje backupa sajta – 10 eur
  • Čišćenje naloga od hackova i virusa – 20 – 40 eur

FAQ


Imam problem a vama nije radno vreme. I šta sada da radim?


Imate dve opcije – da sačekate do sutra ili da zakupite server i paket podrške kakav vam odgovara. Ukoliko je vaše poslovanje toliko važno i možete pretrpeti velike finansijske gubitke zato što neko ne odgovori na vaš tiket preko vikenda, onda je definitivno pogrešno da kupite deljeni hosting – vama treba server i posebna podrška. U tom slučaju nas kontaktirajte da vas posavetujemo.


Zar hosting firma nema 24h podršku?


Mi imamo 24h podršku za servere na kojima se nalaze vaši web sajtovi. Na primer, ukoliko se desi neki problem sa serverom u 3 ujutru, mi ćemo reagovati odmah. Na pitanja korisnika kroz tiket sistem odgovaramo radnim danima od 09 – 17 h.


Moj sajt je hakovan! Šta sada?


Ovakve situacije shvatamo vrlo ozbiljno.

 

Vi ste odgovorni za sav sadržaj vašeg sajta i za njegovu sigurnost. Ukoliko hakovanje vašeg naloga ugrožava sigurnost ostalih korisnika, moraćemo da vam suspendujemo nalog kako bi sprečili dalje pokušaje napadača. Ukoliko hakovanje naloga ne ugrožava server onda vas nećemo suspendovati.

Daćemo vam osnovne smernice šta se desilo, kako da se zaštitite i vratićemo vam sajt iz backup-a.

Da li ćete vi očistiti moj sajt od ubačenog koda kada je hackovan?

Mi ćemo vam ponuditi vraćanje podataka iz najnovijeg backup-a potpuno besplatno. Ukoliko je upad na nalog izvršen pre više nedelja i vi niste to primetili onda najnoviji backup neće pomoći jer je sajt backup-ovan sa malicioznim kodom, tada ćemo vam pronaći stariji backup. Mi čuvamo 10 kopija vašeg sajta, za svaku nedelju po jedan. Usluga vraćanja starog backup-a košta 35 eur.

Adriahost ulaže ogromna sredstva u sigurnost servera i bavimo se sigurnošću korisnika na sistemskom nivou, ali hosting kompanije ne mogu menjati kod na vašem sajtu. Ukoliko je kod loše napisan ili instalirate neki “bušan” plugin otvarate vrata hackerima da možda upadnu na vaš sajt. Tada je potrebno da angažujete nekoga da vam sredi probleme na sajtu. Ukoliko ne znate kome da se obratite, javite nam se putem tiketa da bi vam dali savet.

Da li vam je ovaj odgovor bio koristan?

 Odštampajte ovaj članak

Takodje pročitajte

Kako da preselim svoj WordPress sajt na AdriaHost?

Ako imate WordPress sajt koji želite da preselite na AdriaHost, vršimo besplatnu migraciju...

Kako da promenim lozinku za email nalog?

Preporučujemo dа promenite lozinku nаjmаnje jednom mesečno. Dа biste to urаdili, urаdite sledeće:...

Kako da kreiram addon domen?

Kreiranje addon domena nije moguće ako propagiranje DNS-ova nije završeno za sajt koji...

Mogu primati poštu, ali je ne mogu slati!

Ako možete primati e-mail poruke, ali ih ne možete poslati, radi se isključivo o sledećem:...

Kako da se ulogujem na cPanel?

Da biste se ulogovali na cPanel, u internet browser-u otkucate sledeći link:...