Zbog sigurnosti i evidencije naših postupaka, podršku pružamo isključivo putem tiket sistema. Podršku ne pružamo preko telefona. Na vaša pitanja odgovaramo svakog radnog dana od 09h – 17h, odgovor ćete dobiti u najkraćem mogućem roku (najčešće za sat vremena).
• Serveri su pod našim nadzorom 24h.
• Podršku pružamo isključivo putem tiket sistema.
Šta spada u besplatnu podršku:
- Ne radi mail/webmail
- Ne radi SQL
- Sajt se ne vidi
- Podrška za domene
- Funkcije cPanel-a
- Vraćanje iz backupa
- Instalacija WordPress, Joomla ili drugog CMS
- Besplatna migracija - jedna migracija po hosting paketu
- Promena glavnog domena na hosting paketu
Šta ne spada u besplatnu podršku:
- Ne rade login podaci za WordPress, Joomla ili drugi CMS
- Pojavljuju se greške na sajtu zbog greške u sajtu
- Podešavanje skripte za slanje maila
- Čišćenje od phishing/malware koda
- Podešavanje htaccess fajla
- Otvaranje mail naloga
- Ne radi dodatak unutar WordPress, Joomla ili drugog CMS-a
- Izveštaj o posećenosti sajta
- Podešavanje Cron job-a
- Izrada sajta
- Izrada potpisa mejla
Korak dalje – premijum podrška
Mi pružamo više nego drugi hosting provajderi u smislu da ćemo vam izaći u susret u slučaju da imate neki mali problem koji ne spada u besplatnu podršku i ne znate kako da ga rešite. Ipak, imajte u vidu da i mi očekujemo nagradu za svoj trud.
Ukoliko imamo vremena u tom trenutku i možemo vam pomoći, naš radni sat je 5.800 din+PDV i računa se u inkrementima po 15 minuta. Uz konsultaciju sa našom podrškom, možete zatražiti pomoć.
Usluge koji klijenti najčešće traže od nas
- SEO tehnička optimizacija sajta – 119.000+PDV jednokratno, zatim 58.000+PDV mesečno
- Postavljanje google analytics na sajt – 3.200 din+PDV
- Update WordPress, Joomla ili drugih CMS-A - 5.800 din+PDV
- Pravljenje bekapa sajta i baze podataka - 1.200 din+PDV po sajtu/bazi
- Čišćenje naloga od hackova i virusa – od 5.800 din+PDV
FAQ
Imam problem a vama nije radno vreme. I šta sada da radim?
Imate dve opcije – da sačekate do sutra ili da zakupite server i paket podrške kakav vam odgovara. Ukoliko je vaše poslovanje toliko važno i možete pretrpeti velike finansijske gubitke zato što neko ne odgovori na vaš tiket preko vikenda, onda je definitivno pogrešno da kupite deljeni hosting – vama treba server i posebna podrška. U tom slučaju nas kontaktirajte da vas posavetujemo.
Zar hosting firma nema 24h podršku?
Mi imamo 24h podršku za servere na kojima se nalaze vaši web sajtovi. Na primer, ukoliko se desi neki problem sa serverom u 3 ujutru, mi ćemo reagovati odmah. Na pitanja korisnika kroz tiket sistem odgovaramo radnim danima od 09 – 17 h.
Moj sajt je hakovan! Šta sada?
Ovakve situacije shvatamo vrlo ozbiljno.
Vi ste odgovorni za sav sadržaj vašeg sajta i za njegovu sigurnost. Ukoliko hakovanje vašeg naloga ugrožava sigurnost ostalih korisnika, moraćemo da vam suspendujemo nalog kako bi sprečili dalje pokušaje napadača. Ukoliko hakovanje naloga ne ugrožava server onda vas nećemo suspendovati.
Daćemo vam osnovne smernice šta se desilo, kako da se zaštitite i vratićemo vam sajt iz backup-a.
Da li ćete vi očistiti moj sajt od ubačenog koda kada je hackovan?
Mi ćemo vam ponuditi vraćanje podataka iz najnovijeg backup-a potpuno besplatno. Ukoliko je upad na nalog izvršen pre više nedelja i vi niste to primetili onda najnoviji backup neće pomoći jer je sajt backup-ovan sa malicioznim kodom, tada ćemo vam pronaći stariji backup. Mi čuvamo 40-60 kopija vašeg sajta, u zavisnosti od hosting paketa.
Adriahost ulaže ogromna sredstva u sigurnost servera i bavimo se sigurnošću korisnika na sistemskom nivou, ali hosting kompanije ne mogu menjati kod na vašem sajtu. Ukoliko je kod loše napisan ili instalirate nesiguran plugin otvarate vrata hackerima da možda upadnu na vaš sajt. Tada je potrebno da angažujete nekoga da vam sredi probleme na sajtu. Ukoliko ne znate kome da se obratite, javite nam se putem tiketa da bi vam dali savet.