Mogu primati poštu, ali je ne mogu slati!

Ako možete primati e-mail poruke, ali ih ne možete poslati, radi se isključivo o sledećem:

Vaš internet provajder (ISP – Interner Service Provider) Vam je blokirao upotrebu bilo čijeg drugog odlaznog mail servera osim njihovog. Mnogi veliki ISP-ovi blokiraju odlazne e-mail poruke. Razlog zbog kojeg to čine je da Vas spreče u pokušaju eventualnog širenja spama preko njihove internet veze. Možete slati poštu, ali isključivo preko odlaznog mail servera Vašeg ISP-a.

Adresa odlazne pošte svakog ISP-a je različita, ali će uglavnom izgledati ovako: mail.imevašeginternetprovajdera.com

Na primer ako imate hosting pod nazivom mojafirma.com, odlazni mail server izgleda ovako: mail.mojafirma.com. Ako mail.mojafirma.com ne radi, a Vi i dalje ne možete slati e-mail poruke, moraćete kontaktirati svojeg ISP-a i saznati koje je ime njihovog odlaznog mail servera.

Da li vam je ovaj odgovor bio koristan?

 Odštampajte ovaj članak

Takodje pročitajte

Potreban mi je račun za knjiženje. Da li je račun koji šaljete mailom dovoljan?

S obzirom da se radi o elektronskim računima, isti su validni bez potpisa i pečata i slobodno se...

Mogu da šaljem poštu, ali ne mogu da je primam?

Najverovatnije ste iskoristili sav prostor u vašem poštanskom sandučetu. Popunjena...

Podešavanje maila na Samsung Android uredjajima

Kreiranje novog mail nalogaNa početnom ekranu, kliknite na Menu > Settings > General >...

Kako da se ulogujem na webmail i čitam poštu?

Da bi se logovali na webmail koristite link: http://www.mojafirma.com/webmail ili...

Uputstvo za podešavanje Outlook Express-a 2003

Uputstvo za podešavanje Outlook Express-a 2003 za rad sa AdriaHost serverima:Otvorite...