Mogu primati poštu, ali je ne mogu slati!

Ako možete primati e-mail poruke, ali ih ne možete poslati, radi se isključivo o sledećem:

Vaš internet provajder (ISP – Interner Service Provider) Vam je blokirao upotrebu bilo čijeg drugog odlaznog mail servera osim njihovog. Mnogi veliki ISP-ovi blokiraju odlazne e-mail poruke. Razlog zbog kojeg to čine je da Vas spreče u pokušaju eventualnog širenja spama preko njihove internet veze. Možete slati poštu, ali isključivo preko odlaznog mail servera Vašeg ISP-a.

Adresa odlazne pošte svakog ISP-a je različita, ali će uglavnom izgledati ovako: mail.imevašeginternetprovajdera.com

Na primer ako imate hosting pod nazivom mojafirma.com, odlazni mail server izgleda ovako: mail.mojafirma.com. Ako mail.mojafirma.com ne radi, a Vi i dalje ne možete slati e-mail poruke, moraćete kontaktirati svojeg ISP-a i saznati koje je ime njihovog odlaznog mail servera.

Da li vam je ovaj odgovor bio koristan?

 Odštampajte ovaj članak

Takodje pročitajte

Podešavanje maila na Samsung Android uredjajima

Kreiranje novog mail nalogaNa početnom ekranu, kliknite na Menu > Settings > General >...

Kako da promenim lozinku za email nalog?

Preporučujemo dа promenite lozinku nаjmаnje jednom mesečno. Dа biste to urаdili, urаdite sledeće:...

Kako mogu da proveravam email-ove iz internet browsera?

Email-ove možete proveravati iz internet browsera koristeći webmail. U...

Mogu da šaljem poštu, ali ne mogu da je primam?

Najverovatnije ste iskoristili sav prostor u vašem poštanskom sandučetu. Popunjena...

E-mail automatsko odgovaranje - autoresponders?

Auto responders je opcija koju aktivirate ukoliko želite da Vaš pošiljalac email...