Mogu primati poštu, ali je ne mogu slati!

Ako možete primati e-mail poruke, ali ih ne možete poslati, radi se isključivo o sledećem:

Vaš internet provajder (ISP – Interner Service Provider) Vam je blokirao upotrebu bilo čijeg drugog odlaznog mail servera osim njihovog. Mnogi veliki ISP-ovi blokiraju odlazne e-mail poruke. Razlog zbog kojeg to čine je da Vas spreče u pokušaju eventualnog širenja spama preko njihove internet veze. Možete slati poštu, ali isključivo preko odlaznog mail servera Vašeg ISP-a.

Adresa odlazne pošte svakog ISP-a je različita, ali će uglavnom izgledati ovako: mail.imevašeginternetprovajdera.com

Na primer ako imate hosting pod nazivom mojafirma.com, odlazni mail server izgleda ovako: mail.mojafirma.com. Ako mail.mojafirma.com ne radi, a Vi i dalje ne možete slati e-mail poruke, moraćete kontaktirati svojeg ISP-a i saznati koje je ime njihovog odlaznog mail servera.

Da li vam je ovaj odgovor bio koristan?

 Odštampajte ovaj članak

Takodje pročitajte

Uputstvo za podešavanje PHPList-e

Želite da pošaljete newsletter, a imate listu veću od 500 korisnika? S obzirom da je na serveru...

Kako da napravim backup?

Backup vašeg hosting paketa možete napraviti iz cPanel-a. Najsigurniji način je da...

Kako se vrši redirekcija e-mailova na drugu adresu?

Ukoliko želite da Vam svi mailovi poslati na neku adresu na domenu koji posedujete budu...

Kako da podesim email nalog na Macu automatski preko cPanela?

Ulogujte se u vaš cPanel, zatim otvorite Email accounts. Pored željenog email naloga koji želite...

E-mail automatsko odgovaranje - autoresponders?

Auto responders je opcija koju aktivirate ukoliko želite da Vaš pošiljalac email...