Ako možete primati e-mail poruke, ali ih ne možete poslati, radi se isključivo o sledećem:
Vaš internet provajder (ISP – Interner Service Provider) Vam je blokirao upotrebu bilo čijeg drugog odlaznog mail servera osim njihovog. Mnogi veliki ISP-ovi blokiraju odlazne e-mail poruke. Razlog zbog kojeg to čine je da Vas spreče u pokušaju eventualnog širenja spama preko njihove internet veze. Možete slati poštu, ali isključivo preko odlaznog mail servera Vašeg ISP-a.
Adresa odlazne pošte svakog ISP-a je različita, ali će uglavnom izgledati ovako: mail.imevašeginternetprovajdera.com
Na primer ako imate hosting pod nazivom mojafirma.com, odlazni mail server izgleda ovako: mail.mojafirma.com. Ako mail.mojafirma.com ne radi, a Vi i dalje ne možete slati e-mail poruke, moraćete kontaktirati svojeg ISP-a i saznati koje je ime njihovog odlaznog mail servera.