Korak 1. Kliknite ovde: Login klijenata
Korak 2. U polje E-mail adresa unesite e-mail adresu sa kojom je otvoren nalog sa vašim uslugama kod nas. U polje Lozinka upišite lozinku koju ste dobili od nas u mejlu pod naslovom Dobrodošli. Ukoliko ste u međuvremenu menjali lozinku, unesite novu lozinku koju ste postavili.
Korak 3. Kliknite na Login i to će vas odvesti na stranicu vašeg naloga. Ovde su sve vaše usluge, predračuni, računi i odavde otvarate tiket za podršku ili prodaju. U gornjem meniju, kliknite na Podrška, a zatim kliknite na Tiketi:
Korak 4. Tu možete videti sve ranije tikete i mejlove koje smo vam slali (između svega) i tu možete otvoriti novi tiket klikom na Otvori tiket:
Korak 5. Sada birate da li tiket otvarate za tehničku podršku ili za prodaju. Da pošaljete tiket tehničkoj podršci, kliknite na Hosting podrška:
Korak 6. U formi koja se otvori možete opisati problem, označiti usluge na kojima se problem javlja i dostaviti priloge (kao što su fotografije greške koju dobijate). Kada sve popunite, kliknite na dugme Prosledi da bi tiket bio poslet tehničkoj podršci i da bi oni mogli da vam odgovore.
Bitno: Ukoliko trenutno ne možete da pristupite svom nalogu, možete privremeno koristiti kontakt formu da biste prijavili problem koji imate: Kontakt forma.