Kako da otvorim tiket za tehničku podršku?

Tehnička podrška za rešavanje problema na hostingu radi isključivo preko tiket sistema. Tiket (eng. ticket) je pisana forma koja se beleži na vašem klijentskom nalogu a sadrži celokupnu komunikaciju između vas i naše tehničke podrške. Evo kako da otvorite tiket i kontaktirate tehničku podršku: 

Korak 1. Kliknite ovde: Login klijenata

Korak 2. U polje E-mail adresa unesite e-mail adresu sa kojom je otvoren nalog sa vašim uslugama kod nas. U polje Lozinka upišite lozinku koju ste dobili od nas u mejlu pod naslovom Dobrodošli. Ukoliko ste u međuvremenu menjali lozinku, unesite novu lozinku koju ste postavili. 


Korak 3. Kliknite na Login i to će vas odvesti na stranicu vašeg naloga. Ovde su sve vaše usluge, predračuni, računi i odavde otvarate tiket za podršku ili prodaju. U gornjem meniju, kliknite na Podrška, a zatim kliknite na Tiketi:

 

Korak 4. Tu možete videti sve ranije tikete i mejlove koje smo vam slali (između svega) i tu možete otvoriti novi tiket klikom na Otvori tiket:



Korak 5. Sada birate da li tiket otvarate za tehničku podršku ili za prodaju. Da pošaljete tiket tehničkoj podršci, kliknite na Hosting podrška:



Korak 6. U formi koja se otvori možete opisati problem, označiti usluge na kojima se problem javlja i dostaviti priloge (kao što su fotografije greške koju dobijate). Kada sve popunite, kliknite na dugme Prosledi da bi tiket bio poslet tehničkoj podršci i da bi oni mogli da vam odgovore.

Bitno: Ukoliko trenutno ne možete da pristupite svom nalogu, možete privremeno koristiti kontakt formu da biste prijavili problem koji imate: Kontakt forma.

  • tehnička podrška, tiket
  • 3 Korisnici koji su bili zadovoljni ovim odgovorom
Da li vam je ovaj odgovor bio koristan?

Slični odgovori

Kako da napravim email nalog?

Da bi ste kreirali email nalog prvo se ulogujte na vaš cPanel, zatim u prozoru Mail kliknite na...

Ne mogu da se ulogujem u cPanel/FTP, ne vidim sajt, ne rade mailovi?

U slučaju da ste normalno koristili vaš hosting nalog, i odjednom ne vidite vaš...

Kako da se ulogujem na cPanel?

Da biste se ulogovali na cPanel, u internet browser-u otkucate sledeći link:...

Kako da mi sajt radi sa drugog hostinga, a mejlovi preko Adriahosta

Moguće je da podesite da vam sajt radi sa nekog drugog spoljnog hostinga, dok će mejlovi raditi...

Šta je hosting podrška?

Zbog sigurnosti i evidencije naših postupaka, podršku pružamo isključivo putem tiket sistema....