Ne radi mi mail!

Ako imate problem sa slanjem i primanjem email-ova, verovatno imate problem sa nečim od sledećeg:

1. Popunili ste Vašu email kvotu. Rešenje se nalazi ovde.

2. Vaš ISP je blokirao upotrebu drugih mail servera. Rešenje se nalazi ovde.

3. Vaš Outlook Express nije pravilno podešen. Rešenje za Outlook 2007 se nalazi ovde, a za Outlook 2003 ovde.

4. Šaljete mailove sa sajta putem PHP mail funkcije, a potrebno je da šaljete putem SMTP-a. Rešenje se nalazi ovde.

5. Iskoristili ste Disk Usage prostor na Vašem paketu. Rešenje je da oslobodite deo mesta na serveru, ili da pređete na paket koji odgovara Vašim potrebama.

6. Niste napravili Email Account. Rešenje se nalazi ovde.

7. Dobijate poruku sledeće sadržine:

The message could not be sent because the server rejected the sender's e-mail address. 
The sender's e-mail address was 'vašmail@vašdomen.com'. Subject 'Naslov',
Account: 'mail.vašdomen.com', Server: 'mail.vašdomen.com', Protocol: SMTP,
Server Response: '550 Access denied - Invalid HELO name (See RFC2821 4.1.1.1)',
Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 550, Error Number: 0x800CCC78

Rešenje je štikliranje opcije My Server Requires Autentication, pri podešavanju mail naloga. Više informacija ovde.

8. Vaš email klijent (npr. outlook) je previše često proveravao vaš email i privremeno vam je zabranjen pristup sandučetu.

Učestalost kojom možete proveravati mail (skidati ga recimo u vaš Outlook) je ograničena na 180 konekcija nа sat. Ovo u praksi znači da možete raditi "send/receive" kroz vaš mail program 3 puta u minuti - bez problema. Ali, ako ovo radite češće, i to ceo sat, privremeno ćete biti onemogućeni da se konektujete na server.

Zašto je ovo bitno? Recimo da imate firmu i da na jednoj lokaciji imate 10 osoba koje u outlook skidaju mail sa jedne iste adrese. Ukoliko svi imaju automatski "send/receive" namešten u mal programu da radi na par minuta, vrlo brzo će udariti u limit i niko neće moći da pristupi mailu dok ne istekne zabrana. Dа bi ste sprečili dа se to desi, isključite аutomаtsko slаnje / prijem ili postаvite veći vremenski intervаl, kаo što je proverа na svаkih 10 minutа.

Napominjemo da se ovo ograničenje ne odnosi na prijem maila u vaše poštansko sanduče na serveru - već samo na proveru maila koju vršite od kuće, firme, itd. Mailovi poslati na vašu adresu će stići, samo vašu mail adresu ne možete proveravati češće od 180 puta na sat.

Da li vam je ovaj odgovor bio koristan?

 Odštampajte ovaj članak

Takodje pročitajte

Kako mogu da proveravam email-ove iz internet browsera?

Email-ove možete proveravati iz internet browsera koristeći webmail. U...

Kako da napravim email nalog?

Da bi ste kreirali email nalog prvo se ulogujte na vaš cPanel, zatim u...

Kako dodati email potpise u Webmailu

RoundCube Besplаtni webmаil klijent RoundCube vаm omogućаvа dа podesite potpis zа odlаzne...

E-mail automatsko odgovaranje - autoresponders?

Auto responders je opcija koju aktivirate ukoliko želite da Vaš pošiljalac email...

Podešavanje maila na Samsung Android uredjajima

Kreiranje novog mail nalogaNa početnom ekranu, kliknite na Menu > Settings > General >...