Promena glavnog domena na hosting paketu

Promena glavnog domena na hosting paketu povlači određene promene i radnje koje je potrebno preduzeti pre i posle same promene imena nosećeg domena.

Ova promena koja se prikazuje kao promena sa Business Plus - mojastarafirma.rs na Business Plus - mojanovafirma.rs uključuje sledeće:

  • Pre bilo kakve izmene preporučujemo obavezan bekap vašeg sajta i svih važnih emailova koje želite da sačuvate. Imajte u vidu da promena može uticati na prikaz sajta kao i na primljene emailove.
  • Sve email adrese koje su kreirane na postojećem glavnom domenu (primer: prodaja@mojastarafirma.rs), biće automatski promenjene tako da glase na ime novog domena (na primer, nova adresa glasiće: prodaja@mojanovafirma.rs). Imajte ovu promenu u vidu i obratite posebnu pažnju ovde.
  • Ukoliko domen koji treba postaviti kao glavni domen već postoji na hosting paketu kao Addon ili Parkirani domen, pre postavljanja ovog domena za glavni domen, potrebno je ukloniti ga iz naloga cPanela. Savetujemo da obavezno napravite bekap sajta i svih važnih email poruka koje želite da sačuvate.
  • Sajt koji se nalazi na glavnom domenu podrazumevano se prikazuje iz /public_html direktorijuma. Novi glavni domen će po automatizmu prikazivati sajt koji se nalazi u ovom direktorijumu. Ukoliko je za glavni domen postavljen domen koji se na nalogu nalazio kao Addon ili Parkirani domen, biće potrebno da fajlove ovog sajta postavite u /public_html direktorijum kako bi se ispravno prikazivao.
  • Nakon promene imena glavnog domena na hosting paketu, kada vas obavestimo da je izvršena, potrebno je da preduzmete promenu linkova u skriptama vašeg sajta. Ukoliko se sajt do sada nalazio na domenu mojastarafirma.rs, potrebno je da sve linkove koji sadrže ovaj domen promenite tako da sadrže novi domen mojanovafirma.rs. Savetujemo vas da ovu promenu linkova obavite sa osobom koje je izvršila izradu vašeg sajta, odnosno sa osobom koja održava vaš sajt i koja je upućena u funkcionalnost istog.
Promenu imena glavnog domena vrši naša tehnička podrška i ne postoji opcija da se to obavi iz cPanela. Jednom kada završite sve potrebne pripreme, kontaktirajte nas i zatražite potrebnu promenu.
  • 21 Korisnici koji su bili zadovoljni ovim odgovorom
Da li vam je ovaj odgovor bio koristan?

Slični odgovori

Koliko najviše domena može da registruje jedno pravno ili fizičko lice?

Ne postoje ovakva ograničenja. I pravna i fizička lica mogu registrovati onoliko domena za koje...

Želim da vidim svoj sajt, a domen još uvek nije propagiran?

Ukoliko želite da pogledate vaš sajt sa našeg servera, a vaš domen je neaktivan ili usmeren na...

Da li je potrebna neka dokumentacija za registraciju domena?

Za registraciju domena nije potrebna dodatna dokumentacija bilo da se radi o nacionalnim ili...

Da li možete da mi rezervišete domen pre nego što izvršim uplatu?

Ne postoji mogućnost rezervacije domena - domen se može samo registrovati. Registracija domena se...

Kako da preusmerim domen na AdriaHost servere?

Za preusmerenje domena na naše servere potrebno je da izvršite promenu DNS-ova...