Da li možete da mi rezervišete domen pre nego što izvršim uplatu?

Ne postoji mogućnost rezervacije domena - domen se može samo registrovati. Registracija domena se vrši čim nakon što naše računovodstvo evidentira vašu uplatu. U slučaju da vam je potrebna hitna registracija domena, slobodno nam pošaljite skeniran dokaz o uplati na mail prodaja@adriahost.rs i izvršićemo registraciju po prijemu vašeg maila. Naše radno vreme je od ponedeljka do petka, od 9h do 17h.

Da li vam je ovaj odgovor bio koristan?

 Odštampajte ovaj članak

Takodje pročitajte

Želim da promenim DNS-ove, možete li to da uradite umesto mene?

Naravno, ukoliko ste zakupili domen preko AdriaHost, slobodno pošaljite tiket u kome ćete...

Kako da preusmerim domen na AdriaHost servere?

Za preusmerenje domena na naše servere potrebno je da izvršite promenu DNS-ova...

Kako da ponovo registrujem domen koji je istekao?

Domen koji istekne se automatski zaključava, i u periodu od 27 dana postoji mogućnost da ga...

Da li postoji način da kupim domen koji je već registrovan?

NE, kupovina već registrovanog domena nije moguća.Moguće je samo ako pronađete vlasnika domena...

Imam domen kod vas, kako da promenim whois podatke?

Ukoliko je u pitanju internacionalni domen, potrebno je da pošaljete tiket tehničkoj...