Ovakva blokada nastaje kada prilikom pokušaja prijave na cPanel, Webmail ili FTP nalog napravite višestruke unose pogrešnih ili netačnih podataka (username i password). Server će tada privremeno blokirati vašu IP adresu i od tog trenutka nećete moći da pristupite uslugama u sledećih sat vremena.
Ukoliko se desi da server blokira vašu IP adresu više od 4 puta u toku jednog dana, vaša IP adresa će biti trajno blokirana sve dok tehnička podrška ne obavi ručno odblokiranje.
Cilj blokade jeste da zaštiti upravo vaš nalog od napada i štetnih aktivnosti (probijanje lozinke nasumičnim unosom mogućih šablona). Ukoliko vi sami vršite uzastopno unošenje netačne lozinke, sistem će takvu aktivnost prepoznati kao štetnu i blokirati IP adresu sa koje dolazite.
Kako da odblokiram IP adresu?
Evo kako da vaša IP adresa bude odblokirana u Adriahostu:
Korak 1. Posetite sledeći sajt, samo kliknite na ovaj link:
Kako da pronađem svoju IP adresu
Korak 2. Na stranici koju otvorite videćete brojčani niz. Prekopirajte brojeve.
Korak 3. Taj brojčani niz pošaljite našoj tehničkoj podršci koja će odblokirati vašu IP adresu. Pošaljite nam IP adresu na jedan od sledećih načina:
- otvorite tiket, zapišite iP adresu i koji sajt imate kod nas: https://moj.adriahost.rs/supporttickets.php
- posetite našu kontakt formu https://adriahost.rs/contact/ gde ćete zapisati vašu IP adresu i koji sajt koristite
Svoju IP adresu možete da proverite i na drugim sličnim servisima kao što je: https://www.whatismyip.com