Ako ste zaboravili lozinku svog klijentskog naloga, istu možete promeniti na sledeći način:
Korak 1: Posetite sledeću adresu ili kliknite ovde: moj.adriahost.rs. Kada se stranica otvori, potrebno je da kliknite na dugme Zaboravili ste lozinku? kao na slici ispod:
Korak 2: U sledećem koraku, u polje E-mail adresa (na slici označeno sa 1) upišite email adresu sa kojom ste otvorili klijentski nalog u Adriahostu. Ovde ne možete upisati neku drugu email adresu već samo email adresu na kojoj se vodi vaš nalog. Kada upišete email adresu potrebno je da kliknete na dugme Pošalji (na slici označeno sa 2):
Korak 3: Ukoliko ste upisali ispravnu email adresu videćete potvrdu o uspešno pokrenutom procesu za promenu lozinke.
Email je pod naslovom "Vaši login parametri za AdriaHost.rs". U mejlu je link na koji treba da kliknete:
Korak 4: Nakon što kliknete na link iz mejla otvoriće se stranica gde treba da unesete novu lozinku koju ćete ubuduće koristiti. Novu lozinku unosite u oba polja - Nova lozinka i Potvrda nove lozinke, kao na slici ispod. Nakon što unesete lozinku u oba polja, kliknite na dugme Snimite izmene da bi lozinka bila sačuvana.
Odmah nakon toga nova lozinka će biti sačuvana i ovo je potvrdno obaveštenje o tome:
- 16 Korisnici koji su bili zadovoljni ovim odgovorom
Slični odgovori
Kada će moja usluga biti aktivirana?
Od trenutka vaše uplate, usluga će biti aktivirana za najviše 24h, osim ukoliko plaćanje vršite...
Na koji način mogu da platim?
Usluge možete platiti na više načina: 1. Preko računa firme iz Srbije2. Uplatnicom za fizička...
Kako mogu da promenim lične podatke na svom nalogu?
Nakon što se ulogujete na svoj klijentski nalog, kliknite na vaše ime u meniju i...
Kako mogu da dodam kontakt osobu na svom nalogu?
Nakon što se ulogujete na svoj klijentski nalog, kliknite na vaše ime u meniju i odaberite opciju...
Kako da poručim hosting i domen?
Nakon odabira hosting paketa i provere dostupnosti domena, klikom na dugme "Poruči" bićete...