Promene na sajtu nisu vidljive odmah

Ukoliko ste pravili izmene u sajtu i te promene nisu vidljive odmah nakon što ih sačuvate, verovatno gledate stariju verziju sajta koja se prikazuje iz keširanja servera, vašeg browsera ili vašeg plagina za keširanje kojeg imate na sajtu. 

Evo šta možete da probate: 

Rešenje 1: Očistite Nginx keširanje u cPanelu



  1. Ulogujte se na cPanel
  2. Na početnoj strani cPanela, sa desne strane postoji opcija da očistite Nginx keširanje ili da isključite Nginx keširanje
  3. Da biste očistili Nginx keširanje kliknite na opciju Clear Cache:



Ukoliko želite da isključite Nginx keširanje dok pravite novi sajt (kako ne biste stalno praznili keš) kliknite na plavi prekidač ispod opcije Nginx Caching.

Kada završite radove, uključite ponovo Nginx kako bi keširanje radilo. 


Rešenje 2: Očistite keš browsera, možete videti uputstvo ovde:

Kako da očistim keš browsera i DNS keš

Rešenje 3: Očistite keš iz plagina koji koristite za keširanje

Svaki plagin za keširanje ima opciju za brisanje keša, evo nekoliko detalja za određene plaginove za keširanje: 

  • LiteSpeed Cache plagin: Kliknite na Purge All opciju:



  • WordPress Super Cache: 

  • 0 Korisnici koji su bili zadovoljni ovim odgovorom
Da li vam je ovaj odgovor bio koristan?

Slični odgovori

Rad sa MySQL bazama u cPanel-u

U cPanelu sve baze i korisnici baza dobijaju prefiks sa imenom korisnika za koga je otvoren...

Šta je parkirani domen?

Parkirani ili Alias domen je domen koji dodajete na vaš cPanel nalog i taj domen automatski...

Šta je poddomen?

Ukoliko ste vlasnik domena i imate zakupljen bilo koji hosting kod AdriaHost-a jednostavno možete...

Šta je Addon domain?

Addon Domain je poseban, dodatni domen koji vam omogućava da imate poseban sajt za svaki...

Kako da se ulogujem na cPanel?

Da biste se ulogovali na cPanel, u internet browser-u otkucate sledeći link:...