Ukoliko ste kupili domen preko nas mi ćemo izvršiti DNS promene za vas. Kontaktirajte nas putem support tiketa na prodaja@adriahost.rs i mi ćemo izvršiti promenu za vas. Neophodno je da zahtev za promenu dodje sa mail adrese vlasnika domena.
- 27 Korisnici koji su bili zadovoljni ovim odgovorom
Slični odgovori
Koliko najviše domena može da registruje jedno pravno ili fizičko lice?
Ne postoje ovakva ograničenja. I pravna i fizička lica mogu registrovati onoliko domena za koje...
Želim da vidim svoj sajt, a domen još uvek nije propagiran?
Ukoliko želite da pogledate vaš sajt sa našeg servera, a vaš domen je neaktivan ili usmeren na...
Da li je potrebna neka dokumentacija za registraciju domena?
Za registraciju domena nije potrebna dodatna dokumentacija bilo da se radi o nacionalnim ili...
Da li možete da mi rezervišete domen pre nego što izvršim uplatu?
Ne postoji mogućnost rezervacije domena - domen se može samo registrovati. Registracija domena se...
Kako da preusmerim domen na AdriaHost servere?
Za preusmerenje domena na naše servere potrebno je da izvršite promenu DNS-ova...