Da li možete da mi rezervišete domen pre nego što izvršim uplatu?

Ne postoji mogućnost rezervacije domena - domen se može samo registrovati. Registracija domena se vrši čim nakon što naše računovodstvo evidentira vašu uplatu. U slučaju da vam je potrebna hitna registracija domena, slobodno nam pošaljite skeniran dokaz o uplati na mail prodaja@adriahost.rs i izvršićemo registraciju po prijemu vašeg maila. Naše radno vreme je od ponedeljka do petka, od 9h do 17h.

  • 25 أعضاء وجدوا هذه المقالة مفيدة
هل كانت المقالة مفيدة ؟

مقالات مشابهة

Koliko najviše domena može da registruje jedno pravno ili fizičko lice?

Ne postoje ovakva ograničenja. I pravna i fizička lica mogu registrovati onoliko domena za koje...

Želim da vidim svoj sajt, a domen još uvek nije propagiran?

Ukoliko želite da pogledate vaš sajt sa našeg servera, a vaš domen je neaktivan ili usmeren na...

Da li je potrebna neka dokumentacija za registraciju domena?

Za registraciju domena nije potrebna dodatna dokumentacija bilo da se radi o nacionalnim ili...

Kako da preusmerim domen na AdriaHost servere?

Za preusmerenje domena na naše servere potrebno je da izvršite promenu DNS-ova...

Da li postoji način da kupim domen koji je već registrovan?

NE, kupovina već registrovanog domena nije moguća.Moguće je samo ako pronađete vlasnika domena...