LVE - ograničenja hardverskih resursa deljenog hostinga

LVE (Lightweight Virtualized Environment) je tehnologija slična virtualizaciji koja se odvija kod klasičnih VPS servera i omogućava izolovanje korisnika radi postizanja bolje bezbednosti i stabilnosti celog servera deljenog hostinga.

Na taj način postiže se izolovanje korisničkih naloga gde svaki korisnik (nalog) može da upravlja svojim delom dodeljenih resursa.

Da bi se sprečila zloupotreba servera i šteta na nalozima drugih korisnika, LVE ograničava broj ulaznih procesa na veb-serveru. Kada problematični korisnik (problematičan, slučajno ili namerno) dostigne kritičan broj konekcija, automatski biva blokiran za sve nove konekcije pri čemu server prikazuje grešku 508 (Resource Limit Is Reached). Na ovaj način štite se svi drugi korisnici, dok će korisnik koji je dostigao ograničenje moći da nastavi sa normalnim radom čim njegov nalog napravi slobodne konekcije pri čemu će moći da prihvati nove zahteve.

Praćenje upotrebe resursa deljenog hostinga direktno iz cPanela

Preporučujemo da upotrebu i iskorišćenje resursa koji su dodeljeni vašem hosting nalogu pratite iz direktno iz cPanela.

Ovo praćenje možete obavljati u realnom vremenu (trenutno) ili za određeni period. Ukoliko želite da vidite koje opterećenje postiže vaš nalog u trenutku dok se nalazite na cPanelu u desnom delu ekrana:

Bolji uvid za određene periode možete videti ukoliko u Search polje cPanela ukucate "cpu" i odaberete aplikaciju CPU and Concurrent Connection Usage.

U sledećem ekranu koji se bude otvorio kliknite na Details:

U narednom ekranu odaberite period za pregled iz polja Timeframe:

Kliknite na dugme Submit da pregledate opterećenje koje je postizano tokom odabranog perioda:

Crvena linija u grafikonu označava liniju ograničenja. Plava linija označava maksimalne dostignute vrednosti. Zelena linija označava prosečnu vrednost i javlja se kada je maksimalna vrednost konstantna tokom nekog vremenskog perioda.

U grafikonu Faults mogu se videti samo vrednosti prekoračenja, odnosno, dostizanja ograničenja. U ovom grafikonu ne važe pravila za boje linija koje smo naveli iznad, zato što je svaka boja rezervisana za određeni hardverski resurs.

Vrednosti u Faults grafikonu prikazani su brojevima koji označavaju koliko puta određeni zahtev nije mogao da bude izvršen usled dostizanja ograničenja resursa deljenog hostinga.

Ukoliko ovaj broj nije preveliki (ako nisu u pitanju stotine, hiljade) onda ni problem najverovatnije nije veliki, ali predstavlja signal da uskoro treba da planirate određeno unapređenje po pitanju vašeg sajta i održavanja istog.

Rešenje u slučaju velikog i konstantnog opterećenja koje postiže sajt

Ukoliko se brojevi u Faults grafikonu izražavaju stotinama ili hiljadama i javljaju se svakodnevno, to znači da na vašem sajtu postoje problemi koji mogu biti rešeni na dva načina:

1. Optimizacija sajta - Potrebno je da pregledate vaš sajt, utvrdite gde nastaje problem, odnosno, gde se najviše resursa troši. Ovo možete uraditi u saradnji sa osobom koja je izradila vaš sajt ili sa osobom koja održava vaš sajt i upoznata je sa njegovim funkcijama. Problem nastaje kada skripte sajta nisu optimizovane i prilagođene pri čemu troše mnogo više resursa nego što je to zaista potrebno. Optimizacija podrazumeva da se skripte prilagode da troše samo neophodne resurse ili da ih ne troše ukoliko to nije potrebno.

2. Prelazak na VPS uslugu ili Dedicated server - Ukoliko je vaš sajt već optimizovan, ali ima veliki broj poseta i veliki broj upita za procesima koje server treba izvršiti, rešenje za unapređenje vašeg poslovanja je prelazak na zaseban server. Takođe, ukoliko nemate vremena za optimizaciju, ali želite da što pre osposobite vaš sajt uvećanjem resursa kojima će raspolagati, možete preći na ove usluge i odabrati jaču konfiguraciju od one koja se nalazi na serverima deljenog hostinga. Ponudu naših usluga možete videti na stranicama koje smo naveli ispod:

Predlažemo i da pročitate naš tekst o VPS usluzi i saznate sve prednosti korišćenja ove usluge u Adriahostu: Zašto je VPS server odlično rešenje i kako vam Adriahost može pomoći?



  • 0 Korisnici koji su bili zadovoljni ovim odgovorom
Da li vam je ovaj odgovor bio koristan?

Slični odgovori

Rad sa MySQL bazama u cPanel-u

U cPanelu sve baze i korisnici baza dobijaju prefiks sa imenom korisnika za koga je otvoren...

Šta je parkirani domen?

Parkirani ili Alias domen je domen koji dodajete na vaš cPanel nalog i taj domen automatski...

Šta je poddomen?

Ukoliko ste vlasnik domena i imate zakupljen bilo koji hosting kod AdriaHost-a jednostavno možete...

Šta je Addon domain?

Addon Domain je poseban, dodatni domen koji vam omogućava da imate poseban sajt za svaki...

Kako da se ulogujem na cPanel?

Da biste se ulogovali na cPanel, u internet browser-u otkucate sledeći link:...